29 marca

O lakierach hybrydowych z gościem specjalnym - Semilac 131 Lovely Mickey


Swoją przygodę z lakierami hybrydowymi zaczęłam niedawno, bo mniej więcej w październiku zeszłego roku. Powód był chyba taki sam jak u wszystkich dziewczyn - brak czasu na malowanie paznokci zwykłymi lakierami co kilka dni. Jako że jestem entuzjastką zadbanych paznokci od kilku lat i regularnie obserwuję co najmniej kilkanaście blogów, zdecydowałam się na polecaną w Internecie markę Semilac i przyznam, że od razu zaiskrzyło.

Marka jak na mój gust dosyć tania - kolory na stronie producenta można kupić za 29 zł. za sztukę, nieco droższe są hybrydy budujące, ale o nich innym razem. Do zalet Semilaca można z pewnością dodać ogromną dostępność. Dostać je można, jak już pisałam, na oficjalnej stronie, ale także na allegro i w większości sklepów internetowych. Coraz częściej można też znaleźć je w stacjonarnych drogeriach. Sieci typu Rossmann i Natura póki co nie mają ich w swojej ofercie, ale myślę, że to kwestia czasu :)
Poza łatwą dostępnością i stosunkowo niewielką ceną można też mówić o dobrej jakości. Zwykle noszę hybrydy 2 tygodnie i zawsze zostają bez jakichkolwiek uszkodzeń aż do zdjęcia. Wytrzymałyby też z pewnością 4 tygodnie, ale przy tak szybkim wzroście paznokci jak u mnie nie zniosłabym dłużej odrostu :)
Niedługo pewnie pokuszę się o obszerniejszy, zbiorczy post o hybrydach, tymczasem chcę Wam pokazać kolor idealny na wiosnę, intensywny, niemal neonowy róż, zdecydowanie mój ulubieniec marca. Zapraszam do oglądania.






Podsumowanie:

marka: Semilac
kolor: 131 Lovely Mickey
rodzaj: hybryda
krycie: 3 cienkie warstwy 
zmywanie: bezproblemowe, aceton i folia 
trwałość: bez uszkodzeń co najmniej 3 tygodnie 
dostępność: oficjalna strona producenta, drogerie internetowe, mniejszee drogerie stacjonarne 
cena: 29zł/7ml

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę :)

Copyright © 2016 Hatty , Blogger