18 lipca

Cukierkowe paznokcie z użyciem Semilaca


Pastelowe połączenie kilku kolorów podobało mi się od dawna. Już kilka razy widziałam w czeluściach Internetu "skittlesowy manicure" na Dzień Dziecka, czyli paznokcie inspirowane pastelowymi cukierkami. Zrobiłam niedawno własną wersję, nieco inną.
Kolory, które wybrałam do tego połączenia, były już przedstawiane solo na moim blogu. Ich kolory mogą się nieco różnić od poprzednich postów, ponieważ zdjęcia robiliśmy wcześnie rano, na dodatek w paskudny, pochmurny dzień. Do tego zestawienia wybrałam kolory 131 Lovely Mickey, 032 Biscuit i 130 Sleeping Beauty.
Efekt końcowy bardzo mi się spodobał - moim zdaniem 131 i 130 pasują do siebie, a 032 fajnie złagodził trochę neonowy charakter pozostałych dwóch. Poza tym chyba pierwszy raz całkowicie byłam zadowolona ze swojej pracy, bo według mnie mało było w niej niedociągnięć i usterek, a że cały czas jeszcze uczę się pracy na hybrydach, to było to dla mnie przyjemne zaskoczenie :)
Jak dla mnie to super połączenie na wakacje, szczególnie na jakiś wyjazd. Jest proste w wykonaniu, bo nie wymaga żadnych dodatkowych zdolności manualnych, a jednak przyciąga wzrok.
Poniżej więcej zdjęć:





18 komentarzy:

  1. bardzo lubie manicure w takim wydaniu, pasowałby tu jeszcze jakiś miętowy semilac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni temu dostałam przesyłkę z prześliczną, pastelową miętą i już się zastanawiam, z czym ją połączyć :)

      Usuń
  2. Takie kolory lubię, przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny efekt, uwielbiam hybrydy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny efekt, uwielbiam hybrydy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też łączyłam 130 z 131,ale zamiast Biscuit do tego dodałam Pink Marshmallow.Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne połączenie <3 Zapraszam do komentowania i obserwowania: http://rebellious-anne.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę :)

Copyright © 2016 Hatty , Blogger