24 września

EM Nail 83 Mystical Blue, czyli nieoczywisty granat

hybrydy emnail

Jesień zawitała już w pełni - nie tylko ta rzeczywista, ale też astronomiczna - więc w końcu nie mam żadnych wyrzutów sumienia, kiedy sięgam po ciemne, jesienne kolory :) Dziś o nowej marce, z którą miałam pierwszy raz do czynienia - jeśli jesteście ciekawe jakości EM Nail, zapraszam :)
Lakier kupiłam wprawdzie w zeszłym roku, ale na paznokcie trafił dopiero teraz. Zakupu dokonałam przez stronę internetową producenta i doszło po kilku dniach, ze sporą ilością gratisów, których się nie spodziewałam - np. z naklejkami-szablonami, które ułatwiają tworzenie wzorków. Niby nic wielkiego, ale drobne, darmowe prezenty dają wrażenie dbania o klienta i bardziej wiążą z marką, więc brawo dla EM Nail za to posunięcie :D

hybrydy emnail

Parametry lakieru nie odbiegają znacząco od innych marek. Konsystencja jest średnia w kierunku rzadkiej - polubią go z pewnością wszystkie te panie, które nie lubią gęstych, niemal gumowych hybryd - ale jest na tyle gęsta, że nie zacieka sama na skórki. Nie ma zapachu ani nie marszczy się w lampie. Pędzelek jest prosto ścięty, gęsty, ale dość miękki, co wg mnie znacznie ułatwia współpracę.

emnail hybrydy

Kolor, na który się zdecydowałam, to 83 o nazwie Mystical Blue. Nazwa może być jednak odrobinę myląca, bo jasno sugeruje niebieskie tony, tymczasem w zależności od światła 83 wpada czasami w bardzo grafitowe tony, bardziej w kierunku ciemnej szarości niż niebieskości, ale bywa też niemal granatowy - taki z niego gagatek :) To kolor bardzo nieoczywisty.

hybrydy emnail

Początkowo nie wiedziałam, z czym go połączyć, i przez dwa dni nosiłam go na paznokciach zupełnie solo. Później dodałam złote stemple z płytki Nicole Diary 111 - czyli regularny "warkocz". Z pewnością po tę płytkę sięgnę jeszcze nieraz, więc jeszcze ją zobaczycie :)
Poniżej więcej zdjęć samej stylizacji. Jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ przeważnie ciemne kolory lubią być problematyczne i trzeba bardzo z nimi uważać, tymczasem EM Nail nie sprawił mi żadnych problemów :) 

hybrydy emnail

hybrydy emnail

hybrydy emnail


hybrydy emnail

Znacie tę markę, czy do tej pory nie miałyście z nią do czynienia?

9 komentarzy:

  1. Piękny kolor.
    Co do stempli to mam jedne jakieś chińskie i nie wychodzą tak wyraźne- ledwo je widać- podejrzewam, że wgłębienia z wzorem sa za płytkie. Może polecisz mi jakieś warte uwagi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię płytki z Born Pretty i właśnie Nicole Diary. Z polskich fajne są też B. loves Plates, ale niestety to większy wydatek niż BP czy ND.
      Jak stempel się odbija, ale jest słabo widoczny, to może być też wina lakieru. Tutaj o dziwo najlepiej sprawdzają się właśnie chińskie - na zdjęciu ten złoty to Genailish z Aliexpress, koszt poniżej 5zł/szt, a odbija się świetnie :)

      Usuń
  2. Marki nie znam, ale kolorek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolorek lubie takie na jesien

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki nie znam, ale zdobienie wygląda perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Złote wzory idealnie pasują do tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor ;-*! Zapraszam do mnie : Kosmetykolovemania.blogspot.com ;-*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę :)

Copyright © 2016 Hatty , Blogger