31 sierpnia

Semilac 007 Pink Rock i naklejki wodne



Lato to idealny czas w roku na intensywne, rzucające się w oczy kolory, dlatego niedawno wpadły w moje ręce dwa ciekawe odcienie różu, 007 i 008. Dzisiaj o tym pierwszym :)
Odcień sam w sobie, w moim odczuciu, jest dosyć malinowy - intensywny i przyciągający spojrzenie, ale nie neonowy, więc będzie idealny dla tych wszystkich pań, które lubią wyrazisty manicure, ale jednak nie przepadają za neonami. Lakier ma wszystkie właściwości charakterystyczne dla marki: dobre krycie - praktycznie całkowite po pierwszej warstwie, ale dla pewności nałożyłam też drugą, żeby uniknąć ewentualnych prześwitów, dobrą konsystencję, która nie rozlewa się na skórki, a wraz z topem piękny połysk i super trwałość - mani przetrwał nawet okres intensywnych porządków w mieszkaniu bez żadnych uszkodzeń :)

Mocny róż, dla złagodzenia całej stylizacji, połączyłam z nieśmiertelnym 032 Biscuit, ale jakoś wydawało mi się "pusto", więc dorzuciłam jeszcze naklejkę wodną. Przyklejenie jej jest śmiesznie proste, po prostu z całego arkusza wycinamy wybraną naklejkę, wkładamy ją na chwilę do letniej wody (10-15 sekund wystarczy, ale może poleżeć dłużej i nic jej się nie stanie), a następnie pęsetą "ściągamy" ją z kartonika na paznokieć. Używałam naklejek wodnych kilka razy i zauważyłam, że dużo łatwiej "manewrować" nimi na paznokciu, jeśli wcześniej też zostanie namoczony, naklejka wtedy bardziej się ślizga i jeśli nie uda się ułożyć jej idealnie w tym miejscu, które nam pasuje, dzięki temu można ją jeszcze przez kilka lub kilkanaście sekund przesuwać, zanim całkiem zaschnie. Wtedy niestety jest nie do ruszenia i próby przesuwania naklejki tylko ją zniszczą.
Poniżej więcej zdjęć stylizacji :)






Podsumowanie:
marka: Semilac
kolor: 007 Pink Rock
rodzaj: hybryda
krycie: 2 warstwy
zmywanie: bezproblemowe, aceton i folia
trwałość: bez uszkodzeń co najmniej 3 tygodnie
dostępność: oficjalna strona producenta, drogerie internetowe, mniejsze drogerie stacjonarne
cena: 29zł/7ml

19 komentarzy:

  1. o matko, zakochałam się, nie przepadam za takim różem ale wyglądają cudownie po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał ślicznie się prezentują na pazurkach, kolorki w moim typie :) Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i piórko wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie niby piórko, ale robi robotę.. podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygląda! piórko daje mega efekt :)
    może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy i delikatny manicure, bardzo mi się podoba:D U mnie na pazurkach goszczą jeszcze neonki , a takie kolory zostawiam bardziej na jesień :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych lakierów - ale mani cudne! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię jeżeli chodzi o kolory na paznokciach tylko neonki .

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdobienie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekny kolor. Bardzo lubię takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę :)

Copyright © 2016 Hatty , Blogger