27 stycznia

Semilac 155 Ivory Cream i naklejki wodne



Całe szczęście, że już piątek :) też macie pod koniec miesiąca wrażenie, że czas leci jakoś szybciej i nagle jest milion spraw, które trzeba załatwić na już? Ja tak mam, i właśnie dlatego urywam się do Was na chwilę z postem o kolejnej hybrydzie z kolekcji My Story.
Nie będę się za bardzo rozpisywać - Ivory Cream nie odbiega jakością czy konsystencją od innych lakierów Semilaca, chociaż muszę przyznać, że pracowało mi się z nim odrobinę gorzej niż chociażby z Creamy Cookie. Wydawało mi się, że poziomował się jakoś dłużej i po nałożeniu czekałam chwilę przed włożeniem dłoni do lampy, żeby kolor się wyrównał. Efekt jednak jest zadowalający i na zdjęciach widzicie dwie warstwy koloru, którego mógł lekko podbić Hardi Milk położony na bazę dla wzmocnienia paznokcia.








Naklejki wodne zamawiane oczywiście na Aliexpress :)


Co myślicie o takiej lekko wiosennej stylizacji w styczniu? Też już powoli zmierzacie z paznokciowymi zdobieniami w kierunku wiosny, czy jeszcze królują sweterki, ciemne kolory i karnawałowy błysk? :)

17 komentarzy:

  1. ale cudeńka! :) Uwielbiam taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pazurki! Takie delikatne i minimalistyczne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie naklejki sie tutaj prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne,zadbane paznokcie i skórki,aż zazdroszczę! bo ja od zawsze mam z tym problem :)
    Kolor ślicznie się prezentuje,piękna mleczna biel,naklejka cudownie ożywiła całe mani :)
    aż sobie zaraz sama coś nakleję na moje gładkie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają twoje paznokcie. Sam manicure również śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przyszły mi identyczne i to moj pierwszy raz kiedy chce nałożyć naklejki :) mozesz podpowiedzieć jak je aplikujesz? Widziałam masę sposobów i mam mętlik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycinasz z kartonu, najlepiej jak najbliżej krawędzi naklejki, zdejmujesz folię i do letniej wody. Wystarczy kilka sekund, ale jak poleży nawet kilka minut to też jej nic nie będzie, nie uszkodzi się :) Dobrze jest zwilżyć lekko paznokieć, później pęsetą wyjmujesz z wody naklejkę i zsuwasz ją z kartoniku na paznokieć. Chwilę po nałożeniu ona jest jeszcze "ruchoma", więc nawet jak nie trafisz od razu tam, gdzie byś ją chciała, to jest jeszcze czas, żeby palcem ją przesunąć. Jeśli wszystko jest ok, to dociskasz delikatnie wacikiem, żeby dobrze przylgnęła i wyschła, można jeszcze tak na 2-3 minuty zostawić, żeby była całkowicie sucha. No i zabezpieczasz na wierzch topem, albo hybrydowym i do lampy, albo zwykłym i do wyschnięcia, zależy, czego używasz :)

      Usuń
  7. Prześliczne! Tyle inspiracji, obserwuję!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne! od niedawna fascynuje mnie manicure hybrydowy a teraz jeszcze chciałabym poćwiczyć właśnie z naklejkami wodnymi, te które wybrałaś są śliczne i subtelne, idealne na wiosnę i chcę je zamówić z aliexpress ale to moj pierwszy raz z zakupami tam - czy naprawde wysylka do Polski jest darmowa? czy dlugo czekalas na przesylke? a no i przede wszystkim jak te naklejki wspoldzialaja z hybryda? normalnie trzymaja sie pod topem? nie skracaja ich wytrzymalosci? z gory dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Większość aukcji ma darmową dostawę. Jeśli nie jesteś pewna, czy dana aukcja ma darmową wysyłkę czy nie, to najlepiej od razu przy wyszukiwaniu ofert zaznaczyć "free shipping" i wtedy masz pewność, że nie płacisz :) Do mnie (okolice Gdańska) przesyłki zwykle idą 2-3 tygodnie, niektóre formy dostawy mają też możliwość śledzenia przesyłki, więc wiadomo, co się z nią dzieje. A co do naklejek to myślę, że nie ma znaczenia, czy nakładasz je na hybrydę czy na zwykły lakier, zasada jest ta sama - jeśli naklejka jest przyklejona na gładko (nic nie odstaje i całość jest płaska) i zabezpieczysz ją topem, będzie dobrze siedziała :) Jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby naklejka w jakiś sposób skróciła żywotność hybrydy, więc myślę, że bez obaw możesz zamawiać :)

      Usuń
    2. Super! bardzo dziękuję za odpowiedz:) dzisiaj zamowilam dokladnie takie jak Twoje:) są piękne i delikatne, super wiosenne. Powiedz jeszcze prosze czy przed nalozeniem naklejki matowisz paznokiec i przecierasz cleanerem? pozdrawiam!

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę :)

Copyright © 2016 Hatty , Blogger