07 stycznia

Semilac 166 Crazy Flamingo


Cześć! Po świątecznym lenistwie i sylwestrowych zabawach przyszedł czas, żeby rozpocząć nowy rok, a u mnie zaczyna się on z energetycznym kolorem na paznokciach, zapraszam do czytania i oglądania :)

Przyznam się szczerze, że ten kolor zalegał u mnie od kilku miesięcy i jakoś nie mogłam do niego podejść - zupełnie nie pasował mi do zimowej pogody i spodziewałam się, że przetestuję go dopiero na wiosnę lub latem. Tymczasem wraz z początkiem roku zachciało mi się czegoś bardziej intensywnego, i oto nowe mani :)


Kolor jest intensywnie różowy, ale ma w sobie lekko pastelowe nuty. Spodziewałam się, że będzie bardziej zbliżony do Semilaka 008 Intensive Pink, ale Crazy Flamingo jest znacznie łagodniejszy. Na zdjęciach widzicie trzy cienkie warstwy. Pewnie dałoby się uzyskać pełne krycie przy dwóch grubszych, ale wychodzę zawsze z założenia, że przy hybrydach lepiej kłaść cieńsze warstwy.
Zapraszam do oglądania zdjęć. Wybaczcie zmasakrowane palce, kumpel ma małego kota i... no, polubiłyśmy się z małą Poppy :D






Jakie kolory goszczą u Was na początku roku? Stawiacie raczej na typowe zimowe kolory, czy łamiecie zimowy nastrój, jak ja? :)

16 komentarzy:

  1. Super kolorek. <3 Ja akurat lubuję się w ciemniejszych odcieniach - aktualnie moje serduszko podbiła najnowsza kolekcja marki Bobbi Brown Chocolate & Wine. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  2. matko jaki on piekny! dzięki za rade jutro będę malować i bęę odtłuszczać na maksa ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek ;) Ja też staram się łamać konwenanse i mieć bardziej pstrokate paznokcie niż teraz wszystkie blogerki sweterki robią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam już okazję nosić ten kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Baardzo ladne hybrydy :) i nie wiem dlaczego ten kolor nie zagościł u Ciebie wczesniej... Pozytywny no i dzieki niemu latwiej jeat zwrocic uwage na Twoje bardzo ladne paznokcie... Starannie profilowane... Super! Gdybym miala inna plytke to tez dzialalabym z tym, ale no niestety. .. Nie mozna miec wszystkiego :D pozdrawiam i zapraszam do mnie : ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor PRZEPIĘKNY! Ja aktualnie mam srebrny brokat na pazurkach, ale po nim chyba zdecyduję się właśnie na taki odcień, bo wygląda obłędnie! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i przyda się małe wsparcie :)
    http://palitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek :)Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor i niezwykła precyzja :) Super :) Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor kojarzy mi się z Barbie ;) ale jest bardzo ładny :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. ah kolory semilaca są świetne, osobiście bardziej gustuje w niebieskich :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kolor jest prześliczny!!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest ten odcień różu :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę :)

Copyright © 2016 Hatty , Blogger