19 grudnia

Świąteczne paznokcie z dzwoneczkiem (Semilac 028 Classic Wine)



Cześć! Niestety znowu pochłonęło mnie aż za bardzo codzienne życie, ale w końcu wracam do Was z czymś bardzo na czasie, czyli z propozycją świątecznego zdobienia paznokci :) Zapraszam!
Święta Bożego Narodzenia, przynajmniej u mnie, głównie kojarzą się z czerwienią i zielenią, dlatego takie właśnie kolory rozważałam przy wymyślaniu świątecznej stylizacji. Jako że jestem bladym rudzielcem, praktycznie każda zieleń na moich paznokciach sprawia trupie wrażenie :D Dlatego zostałam przy klasycznej czerwieni.



Mani, które widzicie, jest totalnym połączeniem kilku znanych marek. Użyłam kultowej już i zachwalanej (i słusznie!) Bazy Proteinowej z Indigo, następnie nałożyłam warstwę Semilaca Hardi Milk (dla wzmocnienia paznokci, które przy takiej długości już lubią się łamać), 2 warstwy koloru Semilac 028 Classic Wine i Top Coat z Claresy :) Wszystkie te produkty fajnie ze sobą współpracują i nie było z nimi żadnych problemów.


Co mogę powiedzieć o samym kolorze 028? Mocna, intensywna czerwień, ale o bardziej zgaszonym tonie niż klasyczne czerwienie w stylu Marilyn Monroe :) Jest świetną alternatywą dla pań, które lubią klasyczny wygląd, ale nie czują się dobrze w zbyt jaskrawych odcieniach. Kolor ładnie kryje i 2 warstwy spokojnie wystarczą do pełnego krycia.


Białe zdobienia, które widzicie, wykonane zostały stemplami przy pomocy płytek BP-01 (dzwoneczek i reniferki) oraz QA57. Biały lakier do stempli to świetnie kryjąca B. a Snow White od B loves plates (dokładnie BLP02). Gorąco polecam Wam ten lakier, jeśli szukacie swoich stemplowych ideałów - jak widać, kryje świetnie :)


Paznokcie na święta już gotowe, więc mogę lecieć dalej i kompletować ostatnie prezenty pod choinkę dla moich bliskich. W tym roku próbuję czegoś nowego i z wysyłaniem kartek świątecznych zdaję się na Pocztę Kartkową :)
Jak Wy stoicie z przygotowaniem do świąt? Jesteście gotowe, czy, podobnie jak ja, do ostatniej chwili szalejecie na zakupach? :)

14 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę :)

Copyright © 2016 Hatty , Blogger