10 września

Semilac 507 Crispy Cookie

Semilac 507 Crispy Cookie


Kiedy w ofercie Semilaca pojawiły się trzy kolekcje "by Influencers", nie poświęcałam im zbyt wiele uwagi, bo żadna z kolekcji nie podoba mi się w całości. Jednak niedawno marka w końcu poszła za głosem klientek i rozbiła kolekcje na części, więc dorwałam kolor 507 i dzisiaj właśnie o nim :)
Oczywiście, jak to ja, szłam do sklepu z zamiarem kupienia koloru 511 od Honoraty Skarbek, a wyszłam z czym innym, czyli 507 od Karoliny Gołębiewskiej, prowadzącej vloga Stylizacje. Obydwa kolory to nudziaki, ale 507 jest zdecydowanie jaśniejszy i chłodniejszy, w zależności od światła można w nim wychwycić szarawe lub nawet lekko lawendowe nuty. 


Semilac 507 Crispy Cookie

Krycie koloru jest bajeczne - już pierwsza warstwa wyglądała naprawdę ładnie, nałożyłam dwie cienkie i krycie jest całkowite. Lakier nie sprawiał żadnych problemów przy malowaniu, więc czuję, że Crispy Cookie zostanie moim nudziakowym ulubieńcem od Semilaca, zaraz obok drugiego ciasteczka, czyli 162 Creamy Cookie :)

Semilac 507 Crispy Cookie

Mam masę pomysłów na ten kolor i czuję, że zobaczycie go jeszcze nie raz, z pewnością w wersji matowej, z naklejkami wodnymi i stemplami. Sprawdzi się i u osób, które z racji specyfiki i miejsca pracy nie mogą pozwolić sobie na mocniejsze kolory na paznokciach, i u tych, które szukają tła na jakieś kolorowe, energetyczne zdobienie. U mnie póki co w wersji bardzo klasycznej i delikatnej :)

Semilac 507 Crispy Cookie

Semilac 507 Crispy Cookie

Semilac 507 Crispy Cookie


Semilac 507 Crispy Cookie

Cena tego koloru jest wyższa niż standardowa cena lakieru hybrydowego - tym razem koszt 7ml to 37 złotych.
Zamierzacie sięgnąć po kolory z tych kolekcji, czy nie znalazłyście w nich niczego dla siebie? :)

7 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor i cudownie prezentuje się na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy słyszę o tych kolekcjach, lakier ma cudny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny kolorek <3 Bardzo lubie takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jest!! Z tych kolekcji Influencerów kupiłam kolor Honoraty nr 514 'Puzzle' i już dość długo zastanawiam się właśnie nad tym Crispy Cookie i myślę, że w końcu będzie Mój! Jest boski :)))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę :)

Copyright © 2016 Hatty , Blogger